AUGMENTED REALITY
Wat is Augmented Reality?
Wat is Augmented Reality en waarom heb heeft je bedrijf het nodig? Augmented reality (AR) is een live, direct of indirect, weergave van een fysieke, real-world omgeving waarvan de elementen worden aangevuld door computer gegenereerde sensorische input zoals geluid, video, afbeeldingen of GPS-gegevens. Het is vergelijkbaar met virtual reality, behalve dat AR interactie met objecten in realtime omvat in plaats van interactie met digitale simulaties. Een goed voorbeeld: denk aan Pokémon Go op je telefoon.
Hoe werkt Augmented Reality?
3D Hologram technologie kan worden gebruikt om producten te vergroten in marketingcampagnes, ook wel hologram marketing genoemd. Omdat hologrammen als driedimensionale afbeeldingen op papier of andere oppervlakken verschijnen, kunnen ze communiceren met kijkers. In plaats van alleen naar een advertentie te kijken, kunnen klanten bijvoorbeeld een 3D-game spelen of zien hoe producten er op een echt lichaam uitzien. Het gebruik van augmented reality voor marketing creëert een ervaring en helpt je bedrijf zich te onderscheiden van concurrenten.
Wat zijn de kosten van Augmented Reality?
De kosten die gemoeid zijn met een 3D marketingcampagne kunnen variëren, afhankelijk van je marketingbehoeften. Als je een virale campagne wilt lanceren of een dag hulp nodig hebt, zult je merken dat we zeer scherp geprijsd zijn.
Omdat er verschillende factoren zijn waarmee rekening moet worden gehouden voor elk project, raden we je aan met een van onze deskundige adviseurs te praten over je wensen. We bespreken dingen als: Waar je wilt dat je AR te zien is (in een etalage, op een poster buiten een evenement, enz.), Welk type computer hardware je gebruikt (omdat niet alle computers bepaalde programma's kunnen ondersteunen) en hoe realistisch je gewenste resultaat is.
Maak afspraak