Instagram-marketing uitbesteden

Aandacht krijgen op Instagram?

Dat kan best lastig zijn! Hoe zorg je er nou voor dat iedereen je meteen herkent en direct een goed gevoel bij je organisatie krijgt?

Wij hebben de ervaring en de knowhow hiervoor.
Natuurlijk helpen we graag om je Instagram marketing naar het volgende level te tillen.

Wil je weten hoe? Stuur ons even een berichtje en we gaan meteen voor je aan de slag.

Maak afspraak
Beste online marketing bureau van Nederland

INSTAGRAM MARKETING

Heb ik een bureau nodig voor mijn Instagram marketing?

Wil je meer volgers, professionele content plaatsen en tijd over houden om een bedrijf te runnen?
Dan is antwoord simpel: Ja!

Instagram biedt veel voordelen voor bedrijven maar het is geen eenvoudig platform voor beginners.
Om tussen de jungle aan regels en voorwaarden de juiste weg te vinden is niet gemakkelijk.
Helemaal wanneer je een persoonlijk account gebruikt en bedrijfsgeld uitgeeft aan advertenties. Hier zijn risico's aan verbonden.

Wij helpen je hierbij. Pakkende content (die niet in strijd is met de servicevoorwaarden) die blijft hangen.
Boven alles verkoop je een goed gevoel! Daarom maken we de content samen.

Koffie?


Wat kost het?

Meestal de eerste vraag! Ons antwoord is altijd hetzelfde: Het hangt ervan af!
Iedereen heeft andere behoeften. Helemaal als het gaat om sociale media.

Dat betekent dat de kosten afhankelijk zijn van je bedrijfsmodel, wat je wilt bereiken met je marketinginspanningen, hoeveel je al hebt geïnvesteerd in sociale media (en bereid bent te investeren), en hoe snel je resultaten wilt bereiken.

Instagram advertenties zijn gemiddeld 33% goedkoper dan Facebook-advertenties.
Dat vertaalt zich in een hogere ROI en lagere kosten per acquisitie. Dit komt door de zeer gerichte doelgroepen van Instagram en betere conversiepercentages in vergelijking met andere sociale media.


Wat levert het op?

Sowieso een beter resultaat dan je nu bereikt.
Als Facebook Business Partner hebben we de kennis en de ervaring om altijd een beter resultaat te behalen.

Meer volgers, meer betrokkenheid, een verbeterd en moderner imago en gewoon steengoede content.


Hoe meten we dit succes?

Bij marketing op Facebook en Twitter is het gemakkelijk om resultaten te meten op basis van de hoeveelheid volgers, likes en retweets.
Met Instagram is dit wat minder visueel.
Wanneer je alleen de hoeveelheid volgers telt, zullen die cijfers je dan ook echt helpen om meer omzet te creëren?

Wij meten succes met behulp van Facebooks eigen Bedrijfsmanager. Dit betekent dat we toegang hebben tot je accountgegevens en hiermee de ROI (Return on Investment) nauwkeurig kunnen bepalen.
We zijn in staat om kosten per vertoning, kosten per klik, kosten per verkoop en nog veel meer te rapporteren.

Daarnaast gebruiken we een eigen unieke dashboardtool voor het plaatsen van inhoud en het beheren van accounts. Deze berekent automatisch hoeveel likes, reacties en volgers je voor elk bericht kan verwachten.

Even samen zitten?

HOE EN WAT BIJ INSTAGRAM

Hoe weet ik of ik meer dan één account nodig heb?

Wanneer je van plan bent meerdere producten en services op de markt te brengen, is het noodzakelijk om meer dan één Instagram-account te hebben.

Door verschillende accounts te maken, kun je adverteren voor verschillende merken, producten en services.
Hiermee kun je de data goed gescheiden houden.

Als je adverteert met één Instagram-account en het niet zo snel resultaten oplevert als gewenst, overweeg dan om een tweede Instagram-account te openen en je te concentreren op het plaatsen van foto's met betrekking tot je andere merk.
Zorg er trouwens voor dat je hashtags gebruikt die relevant zijn voor beide merken, zodat volgers je foto's vinden, ongeacht welk merk ze volgen.


Kunnen we hashtags gebruiken?

Zolang ze relevant zijn voor je onderwerp zeker. Als je bijvoorbeeld een bericht schrijft over hoe Instagram-marketing nuttig is voor kleine bedrijven, kun je #instagrammarketing gebruiken of #smallbusiness. Vergeet niet dat je 10 hashtags in elk bericht kunt gebruiken, zodat je wat speelruimte hebt bij het kiezen van welke hashtags het meest effectief zijn voor je bericht.

Meer weten?