INSTAGRAM MARKETING
Heb ik een bureau nodig voor mijn Instagram marketing?
Wil je meer volgers, professionele content plaatsen en tijd over houden om een bedrijf te runnen?
Dan is antwoord simpel: Ja!
Instagram biedt veel voordelen voor bedrijven maar het is geen eenvoudig platform voor beginners.
Om tussen de jungle aan regels en voorwaarden de juiste weg te vinden is niet gemakkelijk.
Helemaal wanneer je een persoonlijk account gebruikt en bedrijfsgeld uitgeeft aan advertenties. Hier zijn risico's aan verbonden.
Wij helpen je hierbij. Pakkende content (die niet in strijd is met de servicevoorwaarden) die blijft hangen.
Boven alles verkoop je een goed gevoel! Daarom maken we de content samen.
Koffie?
Wat kost het?
Meestal de eerste vraag! Ons antwoord is altijd hetzelfde: Het hangt ervan af!
Iedereen heeft andere behoeften. Helemaal als het gaat om sociale media.
Dat betekent dat de kosten afhankelijk zijn van je bedrijfsmodel, wat je wilt bereiken met je marketinginspanningen, hoeveel je al hebt geïnvesteerd in sociale media (en bereid bent te investeren), en hoe snel je resultaten wilt bereiken.
Instagram advertenties zijn gemiddeld 33% goedkoper dan Facebook-advertenties.
Dat vertaalt zich in een hogere ROI en lagere kosten per acquisitie. Dit komt door de zeer gerichte doelgroepen van Instagram en betere conversiepercentages in vergelijking met andere sociale media.
Wat levert het op?
Sowieso een beter resultaat dan je nu bereikt.
Als Facebook Business Partner hebben we de kennis en de ervaring om altijd een beter resultaat te behalen.
Meer volgers, meer betrokkenheid, een verbeterd en moderner imago en gewoon steengoede content.
Hoe meten we dit succes?
Bij marketing op Facebook en Twitter is het gemakkelijk om resultaten te meten op basis van de hoeveelheid volgers, likes en retweets.
Met Instagram is dit wat minder visueel.
Wanneer je alleen de hoeveelheid volgers telt, zullen die cijfers je dan ook echt helpen om meer omzet te creëren?
Wij meten succes met behulp van Facebooks eigen Bedrijfsmanager. Dit betekent dat we toegang hebben tot je accountgegevens en hiermee de ROI (Return on Investment) nauwkeurig kunnen bepalen.
We zijn in staat om kosten per vertoning, kosten per klik, kosten per verkoop en nog veel meer te rapporteren.
Daarnaast gebruiken we een eigen unieke dashboardtool voor het plaatsen van inhoud en het beheren van accounts. Deze berekent automatisch hoeveel likes, reacties en volgers je voor elk bericht kan verwachten.
Even samen zitten?